i saw you like i saw justin bieber


Okay, aku tak tahu nak luah dekat mana lagi, aku cuma ada blog so blog dh boeh jadi kwn aku dahh, diary aku and my all :') first of all, about the larian 1murid 1sukan haram jadah ape ntah, gentle cakap memang membosankan. masuk pintu depan, keluar pintu belakang. wasting time peeps -,-
baik aku balik tidur je, before 7 kene ade dkat skolah, haram tak haram. About international run, omg, tak sabar tau hihihi siannn kita baru first time nk try, before this malehh je punn.

Okay next about lepaking this evening.
Hari ni hari yg paling hmm tak tahu nk ckp mcm mana. I saw youu with her and it look so happy both of youu. k jujur lahh, actually time aku salam syiqin, aku tgh control air mataa and jantung aku tak habis habis degup laju laju bila beto tegur. Syiqin, thanks for buat beto happy, i can see the happiness in his eyes. You memang layak :') then i went to big apple to have some rest and online online. open up my lappy and start chatting with my kakak fyy my one &&only.

A few minutes, a very cute girl come and join me. she tell what had happen before i went to jj.
"beto belai syiqin, beto pegg tgn semua" k its really hurt.
Ya Allah, i cant faces all this. i cry infront of her and aku tak tahan sangat aku naik rooftop.
And that time i was like lari pelan pelan and there is lily who's following me.
Yess peeps, im crying non stop, sampai lily pun tak tahu nak cakap apee.

i meet balqis then i ask her, mana syiqin. she said watching movie with beto.
jujur lahh, since im with beto, we never watching movie together untill now. Haihhh come on niss, be strongg.

Ya Allah, take me away now. Aku tak larat nak hidup dahh :') aku tak kuat nak hadapi sorang sorangg. Hidup yg penuh dengan penderitaan, no one will know how i feel and no one can understand what i feel. Aku lebih rela duduk neraka dripada aku rasa mcm ni.
I feel really really really missing youuu and im losing youuu :(
Hello, can anyone feel my tears, can anyone feel how hurt i am. K aku kurang darah seriously and aku takkan nak org derma kan drh. Stop giving me blood people. i dont want :') Thanks

Ini bukan anis yg duluu korang kenal and hidup anis sekarang akan penuh dgn kesedihan. anis sekarang tak kuat mcm duluuu, anis sekarang cpt putus asa and anis sekarang akan cepat mati :') Aku sakit hati :')
Apa yg korang rasa sekarang tak sedasyat apa yg aku rasa sekarangg, tahap korang still tahap normal. And for those yg senasib. Be strong and dont be like stupid me okayy. Trust me, kalau ada jodoh takkan kemana, hati tetap akan bersatu even dah berpisah :)

Mimi and abang mill, i need both of youuu. I cant stand of all this :( kbye

Stupid girl;
-anis azureen-