Asyiqin cayanggggg beto!


Heyy can you see this girl? pretty right? muchh more than me, yeahhh meet my hunnybunny Asyiqin Khalid :) she's 14 and she's my goodfriend. Asikin comel, you kawan i, i kawan youu hee. as a friend for sure i dont like to see my friend to be sad and lonely. Im sure people outside there also dont want to see you sad and cryingg. hmm hear this carefully babe, dulu kita pernah gaduh pasal ni and i baca blog youu, i tahuu since time tuu youu tunggu beto and suka kan beto cuma you tak nak mengaku dekat i. Sekarang bila i dah break dgn beto, you take over i and im sure you can make beto happy more than me. Dont think about me, im fine and i just nak relax je sekarangg. I tahu youu sakithati, you derit, you sedih and you terpaksa buat semua ni. hey syg, if you terpksa hanya untuk i, baik tkpyh ok, i pun fahamm. Go find him and happy together with him. You sayangg dye kannn, sayang sangat kan :') i tahu beto suka buat org happy and org pun selesa dgn dye. I nak you happy and hey girl, go and make a good relationship :'D im here just happy for both of youuu and i takkan hidup lama punn :') nnti i takda you yg akan jaga dye jugakk. Satu hari tak mcj mesti rinduu kan and tak tahu lah mcm mana kalau selamanyaa kan? hehe i faham and i tk nk bgi rinduu you terkubur mcm tu jeee. Pi ambik dye pat pat pat! hehe sikin love beto so muchhh kann muahhh ;D