Tak cantik, ok aku sedar aku tak cantikk, tak comel,tak cute, tak semuanyaa lahh. aku nie takda apa apa punn. tak mcm org lainnn semua perfect, semua adaa untunglahh. bukan mcm aku cantik pun takk. aku tahu orang orang puji aku punn maybe terpaksa atau nk jaga hati je even boyfriend sendiri, k guys nothing to pretend for . i dont mind if you all want to meet me just to say 'kau hodoh'. aku happy sbb aku tahu diri aku mcm mana. make up kejap jee then 1 jam kemudiann nmpk muka aku yg mcm haram jadah nie. Boyfriend pun boleh jemu tenguk aku, apa boleh buat . k boyfriend, kalau kau bosan ke, dah tak suka aku ke, aku nie jijik ke. terus terang dgn aku , aku tahu mcm mana nak settlekan masalah kau tuu, tak payah kau nk tunjukkan dgn cara layan perempuan lainn. kalau perempuan tu tak cantik dari aku takpe aku pahammm. nie perempuan yg hot, cantik gilaa, meletop , mmg perfect ahhh bak kata org sape tak dpt melepas lerr. aku punn kecil hati jugakk, terasaa bila buat mcm tuu, aku rasa mcm aku nie tak cukup untuk kauu, bnyk kekurangan, bnyk kelemahan. k mmg semua org ada kelemahan masing masing. tpi aku nk jadi yg sempurna depan kauu. so that kau tak payah susah susah nak pi cari pmpuann hot kat luar sana. cukup lahh dgn penderitaan aku sekarang dgn parents ni, aku bukan kuat nak hadapi semua niee. kau suka hati chat then kau clear window, ntah apa kau chat kann. aku nk baca punn tak tahu caranya mcm mana. kesiann tak aku ? hmm aku sayang kauu, aku tak layan pun mana mana laki. kalau layan punn aku maleh clear window so atleast kau boleh baca and aku nk tunjukkan aku tak curangg. tambah tambah kalau org yg kau chat tu exgirlfriend kauu. kau buat aku rasa yg kau suka dye lagi, kau ada hati dgn dye lagi, kau nak dye lagi. kdg kdg nak je aku suruh kau teruskan balikk relationship dgn ex kauu. hmm tpi itu dah tahap mengarut. menyesal tak sudah lerr yobb! k skarang nie aku just nak ckp yg aku bnyk masalah, aku tension, aku stress, aku gilaa, aku sakit hati teramat, aku terasa, hati aku dah hancur and aku sayang kauu. hmmm paling utama skarang nie aku sakit hati and JEALOUSY ;'D yesss aku jealous. aku nak nangis so that aku boleh lepaskan semuanyaa tapi aku perlukan seseorang sebelah akuu. untuk aku pelukk, luahkan perasaan . aku tak happy dgn hidup aku unless boyfriend. parents suka cari pasal boyfriend je yg baik dgn akuu. k lah aku malas nk kongkong kauu, aku bgi kau kebebasan sbb aku sayang kau. kau nakk layan perempuan teruskan je lahh. aku tahu kau tak bolehh tak layan pmpuann. takkan tiap tiap hari nak ngadap aku kan? bosannn and jemu jugak kauu. k the most important point that i have to remember is LIFE MAKE ME FEEL SO SHIT! go die with me fakkfakkfakkfakk k bai!